Ajattelun taidot luokkahuoneessa
Mitkä ovat ajattelun kolme ydintaitoa ja miten niitä voi hyödyntää opetus- ja kasvatustyössä? Ja edelleen, miten nämä filosofin ja kasvatusteoreetikko Matthew Lipmanin määrittämät ajattelun ulottuvuudet kytkeytyvät tietoisuustaitoharjoitteluun? Opintokesäni eräs mielenkiintoisimmista projekteista oli pohtia kriittisen, luovan ja huolehtivan ajattelun kolminaisuuden heijastumista omaan työhöni musiikin hahmotusaineiden eli musiikillisen ajattelun opettamisessa. Mitä taas tulee kontemplatiiviseen pedagogiikkaan (ks. blogipostaukseni … Jatka artikkelin Ajattelun taidot luokkahuoneessa lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen